Consigue tu entrada

No te quedes sin tu entrada para el evento, habrá sorpresas para los primeros en registrarse. Los talleres del Viernes tienen plazas muy limitadas, no te quedes sin la tuya.

Call for Speakers

You still have time to send proposals for sessions or workshops. Do not miss the opportunity to participate!

Days
Hours
Minutes
Seconds

El año pasado

Tickets
0
Speakers
0
Sessions
0

Registrate para la Hackathon

Ahora sí es el momento de juntarnos todos en un mismo lugar y dar rienda suelta a nuestra creatividad y al potencial de la Power Platform para crear soluciones que marquen la diferencia en un determinado tema.

Welcome! The biggest Business Applications festival in Spain

Bizz Summit ES was born from organizations of different Microsoft community events and with the desire to join forces, centralize the different Dynamics and Power Platform events in one and, of course, provide a different experience in the exchange of knowledge in these strange times.

Event Charity

Cienciaterapia es una ONG formada por científicos y científicas que ofrecen talleres de ciencia divertida a niños y niñas con cáncer. Nuestros principales objetivos son aliviar los días de ingreso a estos pacientes, permitir un respiro a sus familiares y fomentar las vocaciones científicas entre la población infantil.

Bizz Summit ES es un evento solidario organizado por voluntarios sin ánimo de lucro. La recaudación de las entradas del evento se donará a Cienciaterapia para ayudar en su gran labor. Si quieres realizar aportaciones adicionales visita su web.

Microsoft Business Applications

Sessions and Content aimed at the Microsoft Business Applications community, including Dynamics, the Power Platform and any other related technology.

Business and Technical Content

This is not an exclusively technical event. We will have content for all levels, including sessions for business and functional profiles and technical content aimed at different levels of experience.

Workshops and Kids sessions

BizzSummit wants to inspire younger generations and create passion around STEM following a practical and fun approaches. That's the reason to create an exclusive "Junior Track" for girls and boys at 8 years or older. We will combine different learning tracks, building with Minecraft Education Edition, low-code with Power Platform, and some more surprises. All they need is to get their ticket, bring a laptop,... AND GET READY FOR LOADS OF FUN AND LEARNING!!!

Live streaming and Surprises

We aim to offer a novel format that helps us facilitate interactivity and overcome the fatigue of online events caused by the pandemic. We have a few surprises prepared to make this event a true Biz Apps festival.

Event Location

More info soon

Este año nos trasladamos al campus de la U-tad – Centro Universitario de Tecnología y Arte Digital – para poder volver a ofrecer una experiencia unica en persona. El evento se desarollará en el campus de la U-tad en Las Rozas, unas modernas instalaciones con amplia capacidad para acoger el evento y ofrecer oportunidades para la interacción con la comunidad de Power Platform en España.

Reserve your spot for the event and workshops

No te quedes sin tu entrada para el evento, habrá sorpresas para los primeros en registrarse. Los talleres del Viernes tienen plazas muy limitadas, no te quedes sin la tuya.

Hackathon 29 de Septiembre

No dejes escapar la oportunidad de formar parte del mayor Hackathon del 2023

En 2023 ha llegado el momento de volver a los Hackathones, ahora sí es el momento de juntarnos todos en un mismo lugar y dar rienda suelta a nuestra creatividad y al potencial de la Power Platform para crear soluciones que marquen la diferencia en un determinado tema.

  • Disfruta de una experiencia de mas de 6h de Hackaton desde el mediodía hasta finalización.
  • Júntate con compañeros y amigos de la comunidad en equipos de entre 6 y 10 participantes.
  • Hackathon 100% inclusivo, no importa tu nivel con la Power Platform.
  • Temática Abierta
  • Streaming de las presentaciones finales ante jurado por nuestros canales oficiales.

Tickets

Agenda

Speakers

Call for Speakers

You still have time to send proposals for sessions or workshops. Do not miss the opportunity to participate!

Sponsors

Thanks for making this possible

Platinum

Gold

Silver

Colaboran

Organisers

Preguntas Frecuentes

¿Cuáles son las diferencias entre el 4 y el 5? 

El 4 tendremos sesiones enfocadas a negocio, Partners y clientes de soluciones Microsoft. El mismo día tendremos la Hackathon y los workshops la misma tarde (registro con entradas distintas).

El día 5 tendremos sesiones técnicas y de negocio de comunidad durante todo el día, track juvenil, premios.

¿Cuál es la donación mínima para el evento? 

La donación mínima para la entrada general es de 1€ y se destinará íntegramente a una ONG elegida para este año. Los workshops tienen un coste mínimo de 5€.

Si no puedo asistir finalmente al evento ¿puedo solicitar el reembolso? 

Contacta a info@bizzsummit.es si tienes cualquier problema o realiza la solicitud de reembolso a través de la opción que encontraras en Eventbrite. No se devuelven entradas una vez se inicie el evento.

¿Cómo me registro a los workshops? 

Los registros a los workshops se realizan comprando la entrada pertinente a cada workshop través de Eventbrite. La entrada al workshop da derecho al acceso de esa sesión de workshop y a todas las charlas del día 4 (menos la Hackaton).

¿Cómo me registro a la Hackathon? 

El registro a la Hackathon se realiza comprando la entrada “Donación (Hackathon – viernes 4)” a traves de Evenbrite. La entrada de la Hackathon da derecho al acceso de esa actividad y a todas las charlas del día 4 (menos los Workshops).

¿Por qué las entradas a los workshops tienen un coste más elevado? 

Queremos asegurarnos que aquellos que se registren lo tengan seguro como respeto a nuestros instructores. La entrada se destina en su totalidad a la ONG seleccionada.

¿Si a la Hackathon quiero apuntarme con mi equipo, como puedo hacerlo? 

Comprad cada uno de vosotros la entrada a la Hackathon y mandadnos un correo a info@bizzsummit.es para tener en cuenta que queréis formar equipo.

¿Qué incluye mi entrada? 

Asistencia a todas las charlas (no workshops) de ese día, acceso a la feria de sponsors, un detalle para los asistentes, servicios de comida ofrecidos durante el evento y posibilidad de ganar algunos de los premios que sorteamos cada día.

¿Puedo pedir una factura de la donación?

No, no podemos realizar facturas por la donación. Eventbrite funciona como un intermediario.

¿Si soy Sponsor o Speaker, cómo consigo mi entrada gratis?

Introduce el código de descuento que recibirás para acceder a una entrada oculta para los 2 días que te dará acceso a todas las actividades del evento.

Code of Conduct

Our Commitment

We as members, contributors, and leaders pledge to make participation in our community a harassment-free experience for everyone, regardless of age, body size, visible or invisible disability, ethnicity, sex characteristics, gender identity and expression, level of experience, education, socio-economic status, nationality, personal appearance, race, caste, color, religion, or sexual identity and orientation.

We pledge to act and interact in ways that contribute to an open, welcoming, diverse, inclusive, and healthy community.

Our Standards

Examples of behavior that contributes to a positive environment for our community include:

  • Demonstrating empathy and kindness toward other people
  • Being respectful of differing opinions, viewpoints, and experience
  • Giving and gracefully accepting constructive feedback
  • Accepting responsibility and apologizing to those affected by our mistakes, and learning from the experience
  • Focusing on what is best not just for us as individuals, but for the overall community

Examples of unacceptable behavior include:

  • The use of sexualized language or imagery, and sexual attention or advances of any kind
  • Trolling, insulting or derogatory comments, and personal or political attacks
  • Public or private harassment
  • Publishing others’ private information, such as a physical or email address, without their explicit permission
  • Other conduct which could reasonably be considered inappropriate in a professional setting

Enforcement Responsibilities

Community leaders are responsible for clarifying and enforcing our standards of acceptable behavior and will take appropriate and fair corrective action in response to any behavior that they deem inappropriate, threatening, offensive, or harmful.

Community leaders have the right and responsibility to remove, edit, or reject comments, commits, code, wiki edits, issues, and other contributions that are not aligned to this Code of Conduct, and will communicate reasons for moderation decisions when appropriate.

Scope

This Code of Conduct applies within all community spaces, and also applies when an individual is officially representing the community in public spaces.

Examples of representing our community include using an official e-mail address, posting via an official social media account, or acting as an appointed representative at an online or offline event.

Enforcement

Instances of abusive, harassing, or otherwise unacceptable behavior may be reported to the community leaders responsible for enforcement at info@bizzsummit.es. All complaints will be reviewed and investigated promptly and fairly.

All community leaders are obligated to respect the privacy and security of the reporter of any incident.

Enforcement Guidelines

Community leaders will follow these Community Impact Guidelines in determining the consequences for any action they deem in violation of this Code of Conduct:

1. Correction

Community Impact: Use of inappropriate language or other behavior deemed unprofessional or unwelcome in the community.

Consequence: A private, written warning from community leaders, providing clarity around the nature of the violation and an explanation of why the behavior was inappropriate. A public apology may be requested.

2. Warning

Community Impact: A violation through a single incident or series of actions.

Consequence: A warning with consequences for continued behavior. No interaction with the people involved, including unsolicited interaction with those enforcing the Code of Conduct, for a specified period of time. This includes avoiding interactions in community spaces as well as external channels like social media. Violating these terms may lead to a temporary or permanent ban.

3. Temporary Ban

Community Impact: A serious violation of community standards, including sustained inappropriate behavior.

Consequence: A temporary ban from any sort of interaction or public communication with the community for a specified period of time. No public or private interaction with the people involved, including unsolicited interaction with those enforcing the Code of Conduct, is allowed during this period. Violating these terms may lead to a permanent ban.

4. Permanent Ban

Community Impact: Demonstrating a pattern of violation of community standards, including sustained inappropriate behavior, harassment of an individual, or aggression toward or disparagement of classes of individuals.

Consequence: A permanent ban from any sort of public interaction within the community.

Attribution

This Code of Conduct is adapted from the Contributor Covenant, version 2.0, available at https://www.contributor-covenant.org/es/version/2/0/code_of_conduct.html

Community Impact Guidelines were inspired by Mozilla’s code of conduct enforcement ladder. For answers to common questions about this code of conduct, see the FAQ at https://www.contributor-covenant.org/faq.

Translations are available at https://www.contributor-covenant.org/translations

The biggest festival of Biz Apps in Spain!

0

en_GBEN

¡Agenda y App del evento!

La agenda completa, información de los ponentes y la posibilidad de hacer tu lista de sesiones favoritas está disponible en nuestra app del evento. ¡Descárgala!

Con la app, podrás organizarte mejor, estar al tanto de los últimos detalles y no perderte ni una sola sesión importante. 
 

¡Cambio de ubicación!

Para poder seguir ofreciendo una gran experiencia a toda la comunidad, este año nos trasladamos al campus de la U-TAD en Las Rozas. Unas modernas instalaciones con amplia capacidad para acoger el evento.
 
Skip to content